Sunday 30 September 2012

Assalamualaikum and very-very good evening! Heee

Ok. Jujurnya memang dah berkurun abad lebat hebat tak update blog. Semester 5 sememangnya A+ dalam stress. Dummm! *Bunyi orang jatuh lantai.Pengsan.* Haha

Ok.Harini 30 September 2012. So,that mean esok 1 October already. Yeay! 23 days to OSCE and 30 days to Final exam.*Senyum lebar...*

Sudah-sudah..Ada yang lagi penting dengan tarikh 1 October.Bukan birthday sesape..bukan birthday kite..bukan -bukan -bukan..Hee

1 OCTOBER 2012

Orang tu dah start final. Hewhewhew..Bestnya! Haha
So,entry ni memang untuk abg manis tu..*Harap terasalah die..Hee*

Awak..saya ada something nak pesan untuk awak..
Bukan untuk saya dan awak. Tetapi untuk awak dan masa depan awak dan keluarga awak. ˆ⌣ˆ


Tadaa! Terharu tak?Haha..
Awak..ingat tau pesan-pesan ni..
Saya maybe selalu tertidur sebelum saya wish kat awak..Kebanyakan harinya macam tu kan?
Saya selalu tertidur dulu,tetapi tak bermaksud saya tak ingat nak wish kat awak.. :)

Tapi,tarikh-tarikh penting saya akan ingat..InsyaAllah.. ˆ⌣ˆ
Buat baik-baik ok..I know..you can do it !
Actly,ada no 11..
Tapi sengaja taknak letak dalam list kat atas..Hee
11. Kurangkan text semasa final.Focus to study. Saya takpe..faham..
*Saya ada baju yang nak dijahit labuci yang boleh teman saya.. :)
*Saya ada nota yang boleh teman saya juga..
*Saya ada syahin yang boleh teman saya juga..
See..its ok..So,saya berdoa yang terbaik untuk awak.
Goodluck busuk-busuk masham. :)


“Orang yang soleh takkan berkawan dengan orang yang dia tahu bila-bila masa dapat mengheretnya jauh dari Tuhan.Bila dia melepak,membuang masa,bercakap perkara-perkara yang tidak patut bersama,sedikit sebanyak dapat menghitamkan hatinya.Walau dia menjaga solat. Iman bukan pada solat sahaja tapi amalan “

No comments:

Post a Comment