Thursday 1 March 2012

between A & A & S

Assalamualaikum.

A stand for?
Apple? 
No. No. No..

A stand for many words.
Terutamanya..melibatkan orang yang saya suka,suka,suka dan SUKA! haha

first!
I have a great brother.
please dont believe it.
Abang yang dimaksudkan bukan abang kandung.
Just pet brother.
BUT!
Serius die memang macam abang kandung.
Caring,loving,supportive, and cute.
Cuba bayangkan..
mata die sepet.
rambut ala-ala orang budak baik.*I mean takde cacak-cacak. hee
Tinggi sikit dariku.*Bape tinggiku? count it yourself.haha
Bibir comel.
Badan..macam mane ea..OK. agak-agak fitness trainer macam mane badannye? ngee
part paling ku suka.. janggut die..*pengsan!


Ya-ya-ya..
Honestly die caring dan seorang yang sangat-sangat-sangat penyayang..
even dalam masa 2 tahun ni kiteorang tak dapat jumpa face to face..
kiteorg still contact macam dulu dan dia tak penah berubah cara melayan kerenahku..
tak jumpa face to face,jumpa dalam webcam..
err...face to face juga kan macam tu? haha

Baru-baru ni dia cakap..
kalau aku kuruskan sikit badan..
serius dia akan kapel dengan aku.
respon ku : O_O!!
WOW!
bagai layang-layang terbang ke puncak gunung everest! haha
for sure..aku lebih suka dia jadi abang..
kapel ni..lain perasaan dia..
aku takut-takut kalau ade pape nanti..
kami break..
mesti responku : O_O -->  --_--
So..tak kisah kalau tak dapat jadi gf..asalkan jadi adq abg pun dah seronok sgt2..

TAMMAT

Next A & S are coming soon. ^_^

No comments:

Post a Comment